hey sweetie , every minutes in my life i just really want to say . i miss you

Tuesday, 5 June 2012


Practice make perfect ;) 

Wednesday, 23 May 2012

Let we see soon !

Sebenarnya aku malas nak memekak menyalak . Faham ? Tapi tak payah la nak ugut aku . Kononnya kau hebat , Kan ? Memang lah hebatkan . YaAllah , aku takda pun nak ungkit ke minta barang aku ke apa . Kalau yee betul kau nak barang kau , sabar . Aku bg lg seminggu . Straight sampai depan pagar rumah kau . Aku sendiri yang hantar , tayah pakai PosMan . Dah ! Tak payah nak ugut . Huh 

Kepada satu perjalanan baru ; Selamat menjalani apa adanya .
Kepada masa lampau ; Semoga berlalu dengan damai .

Semua yang dipinta , bukan bererti kita mampu memiliki . Bahkan walau kita mampu pada zahirnya tapi kita masih tidak mampu menjamin apa apa untuk memiliki . Jika Allah lebih mengatakan tidak , maka tidak juga akhirnya . Jadi mengapa merasa lemah atas apa yang tidak dipunya . " Kadangkala Allah tidak memberi apa yang kita inginkan bukan kerana kita tidak berhak untuk memiliki , tetapi kerana Allah lebih tahu kita berhak lebih baik dari itu . " Senyumlah untuk masa mendatang :)

Tuesday, 22 May 2012

Fantasi Bestttttttt ! Kan ? Sebab fantasi selalunya memang indah belaka . Ada ke orang berangan buruk buruk ? Ahaha , memang tak la kann . Kalau lah boleh selalu g lepak layan suasana river bank . Kalau lah boleh selalu duduk tengok orang yang kita sayang senyum bahagia . Kalau lah boleh sentiasa rasa lega bila Sidia ada masa kite tengah kusut kepala . Kalau lah boleh hari hari kite rasa bersemangat walaupun masing masing hidup berjauhan . Kalau lah takda sesuatu atau sesiapa yang buat kite rasa kerdil bila bersamanya . Kalau lah hari hari boleh rasa bahagia tengok result yang semakin okay . Ehehe "Hidup penuh dengan Kalau" . Katanya .


I'm not mad, I'm hurt. 
There's a difference