hey sweetie , every minutes in my life i just really want to say . i miss you

Monday 16 January 2012

Islam itu indah

Assalamualaikum :)

" Hmm , actually .. Hari ni , pagi ni mira nak cakap yang mira tak benci awakk pun sayang . Malah awak masih punya tempat dihati saya . "

Aku berjalan dilorong lorong sempit berseorangan , dan tiba tiba perhatian aku teralih dengan sesuatu yang mungkin sebelum ini penah aku fikirkan . Dan sekarang ia didepan mata . Walaupun tak semua yang aku fikirkan dulu sama macam depan mata aku sekarang . Tapi semasa kecik aku dulu , mama cakap Manusia tak penah ada yang sempurna mira . Ohya , aku ingat ayat tu . Jelas lagi . Mungkin ini peluang . Tapi jujurnya hati aku berat nak sentuh sesuatu itu . Kerana jika sekali aku sentuh , aku terpaksa korbankan sesuatu yang lain . Sanggupkah ? Aku abaikan sesuatu itu dan teruskan perjalanan yang tadi terhenti sebentar . Hati nurani aku kata mungkin lain kali . Bukan sekarang . Puas aku berjalan dan sekali lagi aku terserempak dengan sesuatu itu . Malah ia lebih selesa menyapa aku . Aku diam dan senyum . Tapi sedar tak sayang , yang itu permulaan sesuatu . Tapi itu juga pengakhiran sesuatu . Alhamdulillah , kini aku semakin dekat denganNya . 

Terima kasih YaAllah .

No comments:

Post a Comment