hey sweetie , every minutes in my life i just really want to say . i miss you

Friday 13 January 2012

Kesampaian

Kata orang , cinta itu perasaan dua orang yang apabila bertemu menjadi satu . Betul ke ? Kata orang jodoh telah tertulis sejak kita berumur 4bulan lagi . Hmm . Kita mampu jatuh cinta , tapi seketika kita tak mampu melupakan bila dia tiada . Kerana mencintai seseorang tidak perlu sebab . Sampai adakala kita sendiri tak sedar kenapa kita mencintai dia .

Mampu kah aku hadapi ? YaAllah , jujur susah YaAllah ==' Sampai bila satu saat aku sedar yang aku sangat bergantung pada Hershey's yang dia bagi dulu . Disetiap malam aku , bantal itu yang aku dakap . Bantal itu yang temani setiap mimpi aku . Bantal itu juga yang ada tika aku lelah lepas seharian dikolej . Tak pernah terbayang yang Bee tu ada penganti . Betapa sayangnya aku dekat bee sampai kan patung tidak bernyawa itu aku belikan baju . Aku cuci tika seluruh badan patung itu busuk . Bahkan bila baju yang aku beli itu kotor juga , aku merunggut pok pek pok pek . Aku ingat lagi masa dia penah tanya aku , Nak bear ? Jawab aku ringkas Taknak menduakan bee :) Tapi sekarang Hershey's . Di masa depan aku , adakah lagi kesempatan aku berjumpa dengan lelaki yang terima aku seadanya seperti dia .

No comments:

Post a Comment