hey sweetie , every minutes in my life i just really want to say . i miss you

Thursday 2 February 2012

rinduu

AKU RINDUUUUU KAU ! 
SERIOUS . SUMPAAH !
YA ALLAH , KUATKAN AKU :'(
Walau aku cuba sedaya upaya aku , segala kudrat yang aku ada . Aku cuba ! Tapi betapa sebenarnya kau amat bererti dan sampai hari ini seketika fikiran aku masih milik engkau . Airmata aku masih milik engkau . Tapi aku sedar , semua itu tidak adil untuk dia . Jadi aku pendam dan cuba lagi . InsyaAllah . Kerana yang kita miliki hari ni tidak semestinya yang kita minta dihari semalam . Yang kita minta belum tentu yang terbaik buat kita . Yang terbaik untuk kita belum tentu Allah suka . Jadi aku belajar redha dengan apa yang aku punya . Itulah yang terbaik buat kita . Walaupun kadang kadang itu bukan yang kita suka . 

No comments:

Post a Comment